float-left

Kompetencer

Mangler din virksomhed/organisation hjælp til store eller små opgaver inden for regnskab og økonomistyring?
Så læs mere herunder


Jeg udfører følgende opgaver:

  • Løbende bogføring og regnskab
  • Budgetlægning og opfølgning
  • Debitor-, kreditor- og lagerstyring
  • Udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
  • Likviditetsstyring
  • Indberetning og afregning til offentlige instanser (Skat, moms, m.m.)
  • Løn- og personaleadministration
  • Implementering og udvikling af økonomi- og IT-systemer
  • Udvikling af virksomhedens økonomifunktion

Opgaverne kan både udføres på virksomheden eller hos mig selv. Har du/I andre opgaver end ovenstående, så kontakt mig endelig for en snak om, hvad jeg kan gøre for din virksomhed/organisation.

Faglige kvalifikationer:

Superbruger økonomisystemer/løn. Bogføring, afstemninger, økonomistyring, likviditetsstyring, budgettering, budgetopfølgning, kalkulationer, rapportering, økonomisk analyse, udarbejdelse af periode- og årsregnskab, indberetninger og kontakt til offentlige myndigheder, personaleadministration og lønbehandling. Stor rutine og erfaring i implementering af økonomisystemer, systemtilretninger, tilpasning af forretningsgange og uddannelse af medarbejdere samt opbygning, ledelse og udvikling af økonomifunktionen i virksomheder. Behersker engelsk i skrift og tale.

Erfaring/alder m.m.

Jeg er 54 år og har 25 års erfaring i ledende stillinger som regnskabschef/økonomichef indenfor hotel/restauration, regional busdrift, produktionsvirksomheder og bygge/anlæg.

Uddannelse

Merkonom Regnskabsvæsen
AMU-regnskabskursus for kordegne
NLP Business Practitioner 

small-leftsmall-right